CURRICULUM VITAE
INFORMAȚII PERSONALE
Nume, prenume: Veronica Bodrova
Telefon la serviciu: 022 425199, 022 477384
Email: ciocana.gradi128@gmail.com
LOCUL DE MUNCĂ PENTRU CARE SE CANDIDEAZĂ
director în Instituția de învățământ preșcolar nr.128
EXPERIENȚA PROFESIONALĂ:
2005-2007: Manager de logistică în domeniul accesoriilor și producerii de geamuri cu termopane și ferestrelor PVC în EUROFASAD SRL (companie de comerț Moldo-Ucraineană)
2007-2008: Managerul secției “Oils, gas and chemicals” în SGS MOLDOVA (companie Elvețiană în domeniul de inspecție, certificare, expertiză, verificare, monitorizare, control calitate și cantitatea mărfurilor).
2008-2009:”Birovits” SRL (import și comerț a rechizitelor de birou) manager de achiziții.
2009-2012: Director General în compania “MON BUREAU”(import și comerț a rechizitelor de birou)
08.2015-09.2016: IET nr.l 18, profesor de limbă engleză/educator
10.2016-30.05.2017: IET n r.l37, educator
30.05.2017- 7.03.2018: Director interimar în cresa-grădinită nr. 128, sl Ciocana
16.04.2018 – prezent: Director cresa-grădinită nr. 128, sl Ciocana
3.01.2018–15.04.2019: șef interimar DETS sl Ciocana
15.04.2019-prezent: director în Creșa-grădiniță nr.128
EDUCAȚIE, FORMARE ȘI ATESTARE
Studii:
2017-2019 Stdudii de maşter la UPSC I.CREANGĂ, facultatea “Formarea contunuă a cadrelor didactice și a celor cu funcții de conducere”, specialitatea “Leadership & instruction” (limba de instruire- engleza)
2005-2007 Stdudii de maşter la UPSC I.CREANGĂ, facultatea “Formarea contunuă a cadrelor didactice și a celor cu funcții de conducere”, specialitatea Specialitatea “Management şi consiliere în pedagogie preşcolară” (limba de instruire-româna)
2002-2005 Studii superioare, licențiat în pedagogie, USM, facultatea “Limbi moderne și clasice”, Specialitatea “profesor”
1996-2001 Studii superioare de scurtă durată, la CNCC al ASEM,
facultatea “Relaţii Economice Internaţionale”, specialitatea “economist”
Formare profesională:
Mai-iunie 2008: Cursuri de formare “Contabilitate financiară șI fiscalitatea” (trei luni) în cadrul companiei CONTABIL-SERVICE SRL
Septembrie 2016: Cursuri de instruire /perfecționare în domeniul protecției civile, Serviciu de stat de protecție civilă și situații excepționale.
Octombrie 2016: Cursuri de formare profesională “Psihopedagogie. Didactica disciplinei de specialitate. Tehnologii informaționale în comunicare”, UNIVERS ACADEMIC
Martie 2017: “Respectarea legislației muncii în contextul modificărilor și cempletărilor în Codul Muncii”, Intelect Center
Iulie 2017: Trainingul internaional “Human resource indispensable in educational process quality assurance” (Halkidiki, Grecia)
Decembrie 2017: Participare la cursul internațional “Managementul instituțional și al resurselor umane în cadrul instituțiilor de învățământ preșcolar și școlar” (Cluj-Napoca, Romania)
Februarie 2018: Participarea în cadrul mesei rotunde “Educația în vizorul societății prin optica presei. Dreptul la transparență și informații corecte”, DGETS
Martie 2018: Programul de formare continuă “Consilierea familiei și managementul educational în contextual pedagogiei postmoderne”, CENTRUL DE CONSULTARE ȘI GHIDARE ÎN CARIERĂ
Mai 2018: Participarea la proiectul internațional transfrontalier”Programe artistice între traditional și modern”, DGETS
Aprilie 2018: Participarea la forumul de idei pedagogice în calitate de formator, “Funcționalitatea platformei electronice în regim on-line”, DIALOGURI CHIȘINĂUIENE
Decembrie 2018: Participarea la trainingul “Dezvoltarea personală și inteligența emoțională”, ACADEMIA NICOLAE DUMITRESCU
Martie 2019 Formare profesională managerială “Management Educațional” UPSC “Ion Creangă” 150 ore contact direct și 450 ore (lucru individual) 20 credite profes
Ianuari-Februarie 2022 Formarea profesională didactică “Pedagogie preșcolară” 150 ore (contact direct), 450(lucru individual , 20 credite profesionale
Iunie 2022: Cursuri de instruire /perfecționare în domeniul protecției civile, Serviciu de stat de protecție civilă și situații excepționale”Protecție Civilă și AÎI”
24.08.2022 Atelier specializat în cadrul Forumului cadrelor didactice și de conducere “Evaluarea externă periodică a instituției de învățământ preșcolar-schimb de bune practici” Instituția de învățământ preșcolar nr.49
Septembrie 2022 – ianuarie 2023: evaluată ca cadru de conducere de către ANACEC cu calificativul “BINE” (obținut 71% din 86)
16.01.2023 – Participarea în cadrul sminarului organizat de către DGETS “ASPECTE TEORETICE ȘI PRACTICE PRIVIND APLICAREA CORECTĂ A LEGISLAȚIEI MUNCII” LTPS nr.2 sl Ciocana
Atestare:
Grad didactic I (unu)
Grad managerial II (doi)
COMPETENȚE PROFESIONALE
Limbi materne: româna, rusa
Alte limbi cunoscute:
Engleza – C1
Franceza – A2
Alte abilități și competențe :
- Cunoașterea aprofundată a legislației generale și specifice în domeniul educației și a muncii, cunoașterea practicilor pozitive în domeniul educației;
- Cunoștințe de operare pe calculator; Word, Excel, navigare Internet, Power Point, google drive, Google Meet, Zoom.
- Abilități de organizare, planificare, coordonare, monitorizare, control, evaluare managerială;
- Dispunerea de calități ca perseverență, rezistență la efort și stres, adaptabilitate la situații noi;
- Capacitate de a comunica eficient verbal și scris.
Sarcinile de bază ale funcţiei deținute la moment:
- Asigurarea capacității organizaționale a Instituției
- Organizarea, monitorizarea și evaluareaactivității salariaților în Instituție.
- Coordonarea acțiunilor de asigurare a calității procesului educațional.
- Dezvoltarea parteneriatelor în vederea asigurării progresului Instituției de educație timpurie și a comunității.
- Asigurarea protecției copiilorfață de orice formă de violență.